Odwiedziło mnie: osób

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Pakiety od The sims 3 (dodatkowe przedmioty do gry)

Witam was wszystkich bardzo serdecznie! Przepraszam, że tak dawno nie było postów, ale... No wiecie, wakacje, ludzie muszą gdzieś wyjechać i ja wyjechałam nad polskie morze... No ale już wróciłam i mam zamiar dalej pisać, ale dziś nie o tym. Podaję wam link do darmowych pakietów przedmiotów do gry od the sims 3. Naprawdę fajne przedmioty (szczególnie te w "nagrody za rejestrację"). Wszystkie rzeczy możesz pobierać niezależnie od tego czy masz jakiś dodatek czy nie, oprócz właśnie rzeczy w folderze "nagrody za rejestrację". No i tu jest haczyk np.: jeżeli chcesz pobrać skarb badacza (Explorer's Loot ) musisz posiadać dodatek w którym jest właśnie tematyka badacze, skarby... Co się nasuwa? The sims 3 Wymarzone Podróże. I aby pobrać "skarb badacza" musicie posiadać właśnie ten dodatek. Gdy macie ten dodatek musicie najpierw kliknąć "pobierz", a potem wpisać numer seryjny dodatku the sims 3 Wymarzone Podróże (to jest ten kod który wpisujesz podczas instalacji dodatku). Wiem, że to co przed chwilą przeczytałeś było oczywiste ale.... No może niektórzy nie wiedzą takich rzeczy więc wolę napisać. I tak właśnie jest z każdą rzeczą którą chcesz pobrać z folderu "nagrody za rejestrację". Tylko ten folder ta zasada obowiązuje.


Wersja polska:
http://pl.store.thesims3.com/setsProductListing.html?scategoryId=12858

English version:
http://store.thesims3.com/setsProductListing.html?scategoryId=12858

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz